Tiedote koronavirukseen liittyen

Hyvä asiakkaat,

vallitsevan koronavirustilanteen ja poikkeuslain voimassaolon aikana on tärkeää pystyä turvaamaan eläinlääkinnän ammattilaisten terveys ja taata eläinten hoito. Ethän asioi vastaanotollamme mikäli olet sairaana. Pyydämme teitä ottamaan huomioon seuraavat ohjeet saapuessanne klinikalle:

• desinfioi kätesi heti saavuttuasi, kädet voi myös pestä asiakas-wc:ssä
  • saavu lemmikin kanssa yksin
  • suosittelemme pitämään odotustilassa 1-2 metrin etäisyyden muihin asiakkaisiin
  • ohjaamme teidät tarvittaessa odottamaan ulkona tai autossa
  • huolehdithan hyvästä käsi- ja yskimishygieniasta
  • desinfioi kätesi ennen maksupäätteen käyttämistä
  • ethän pahastu, vältämme kättelyä

Mikäli olet sairaana etkä saa tervettä, muuta henkilöä tuomaan lemmikkiäsi vastaanotolle, pyydämme peruuttamaan tai siirtämään ajan mahdollisimman pian. Sairastapauksen johdosta emme veloita myöhään peruutetusta ajasta maksua.

Toimintamme jatkuu normaalisti, mutta olemme sulkeneet sähköisen ajanvarauksen toistaiseksi. Näin voimme paremmin hallita potilasvirtaa ja pyrkiä välttämään ruuhkatilanteita vastaanotolla sekä voimme antaa ohjeita klinikalle saapumisesta. Ajanvarauksia voi tehdä puhelimitse aukioloaikoinamme ja vastaamme myös sähköposteihin.

Olemme entisestään tehostaneet korkeaa hygieniatasoamme puhdistamalla ja desinfioimalla kaikkia kosketuspintoja useammin klinikkatiloissamme.

Tehdään yhdessä töitä turvataksemme ihmisten ja eläinten terveys.